textier: Post festum ÎNcîntece - Poeticile cotidianului

14 martie 2008

Post festum ÎNcîntece - Poeticile cotidianului


(c) Teodora Miclăuş
Miercuri, în Club A, a fost... încînt(ec)ător!... cel puţin pentru mine, cel care a citit. Mulţumiri tuturor auditorilor, de la fani sarmalişti la oameni de litere consacraţi care mă onorează cu prietenia lor. Sînt copleşit şi, dacă nu mi-aş şti bine locul, aş avea toate şansele să mi-o iau în cap. (O să-mi canalizez vibraţiile în mod creativ - aşa o receptare excelentă mă motivează şi mă obligă.)
Special thanks lui Răzvan Ţupa (foto, stînga) care a făcut ce-a făcut şi m-a scos un adevărat corifeu.
Post post festum: obrigado lui Iulian Tănase, care mi-a filmat şi editat "bisul": două poezii din tandra juneţe a autorului... Clipul va fi în curînd disponibil pe Florilegiu, tezaurul meu poetic online. Pînă atunci, vedeţi-l aici, alături de încă două poze super-realiste.

Related links:
La Nouvelle Sappho (Lorena Lupu), Şpriţ de vară
Poemix (Iulian Tănase), Povestitorii primăverii
Liliuţa (Diana Iepure), O seară cu Florin Dumitrescu

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

măi, ce te-ai mai asortat cu tzupa.:)

11:16 a.m.  
Blogger textier said...

parcă eu eram un pic mai roşu la faţă...

3:05 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home