textier: Şpriţuri la început de vară (cîntări cu Sarmalele)

21 mai 2008

Şpriţuri la început de vară (cîntări cu Sarmalele)

... via Zoltan-baci:

Duminică, 1 iunie, Ocna Sibiului
: Rock show în aer liber cu Sarmalele Reci
Sîmbătă, 7 iunie, Szovata Concert rock offroad, cu maşini, motociclete şi mulţi rockeri, cică ... şi bere, mici, Sarmale Reci...
Joi, 12 iunie, 21:00, Bucureşti, Hard Rock Cafe (Herastrau) Sarmalele Reci cînta hard rock (sau, în traducere liberă, rock la greu) într-un club greu, dar nu greu accesibil!
Vineri, 13 iunie, Bucureşti, Clubul Ţăranului Concert Live Sarmalele Reci

Etichete: ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

te salut. vreau doar sa te intreb: cand apare urmatorul album sarmalele reci?

3:52 a.m.  
Blogger textier said...

salut uae. abia a aparut un album in decembrie (o seara la opereta): e f. consistent si f.b. tras. sa nu-mi spui ca te-ai saturat deja de el...
nu m-am saturat eu, care vorba aia... tot le aud cintecele inca de cind sint in stadiu de la-la-la...

10:04 a.m.  
Anonymous Anonim said...

salut din nou. nu am stiut de albumul despre care graiesti. am parasit minunatele plaiuri romanesti cu ceva luni in urma, inainte de decembrie. am, insa, toate albumele lor aparute inainte. daca as canta vreodata muzica, as vrea sa cant cum canta sarmalele reci. desigur, asta poate insemna nimic... multumesc pentru informatie. imi voi procura minunatul album cat de curand. respect!
p.s. tu esti cel care scrie versurile pentru sarmale?

2:09 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home