textier: Notoriu.ro mă face analist (apropo spumele berilor)

12 mai 2008

Notoriu.ro mă face analist (apropo spumele berilor)

Cui nu se uită la televizor şi nu primeşte virale pe mail - nu-i vor spune mare lucru răspunsurile pe care i le-am dat lui Lică Manolache de la Notoriu.ro. Ele se referă la anumite spoturi (şi campanii), în legătură cu care două beri din RO au făcut deunăzi mai multă spumă ca oricînd...
Lică îşi face datoria de jurnalist venind cu un şapou lămuritor, dar... ce-ar fi fost să includă, la modul ilustrativ, şi grupajul de spoturi în chestiune? S-ar fi blocat pagina, nu? De aceea evit acest neajuns şi eu, la rîndul meu; şi vă trimit la următoarea "berografie", în addenda materialului de pe Notoriu.ro, unde, printre altele, sînt numit analist publicitar (moment din cariera mea în care nu pot spune decît un mare "wăi-leu!"):
Spotul concluziv al campaniei Bergenbier pro Ziua Bărbatului;
Spotul de imagine Stejar Pilsner;
Spotul de promoţie Stejar Pilsner, (presupus) polemic la adresa acţiunii Bergenbier;
Spoof-ul viral (presupus) polemic la adresa (presupusului) atac al Stejarului;
NOU: Un foarte interesant "hm" al lui Brăduţ Florescu.

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

mai e un spot stejar: aici

11:21 a.m.  
Blogger textier said...

aşa e, mulţumesc, dar nu am discutat dsp. el cu "amicul lică".
l-am văzut azi dimineaţă pe ctv. bloguri de profil.
vorbesc copacii, huh? mai lipseşte să intrebe unul dintre ei ce e aia fotosinteza... :)
(ăsta e un rautacism la prima mînă, nedemn de un "analist". poate dacă ai fi semnat şi tu, anonimule, măcar cu un nickname acolo, m-aş fi abţinut...)

11:30 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home