textier: Leapşă înfundată: 5 spoturi care-mi plac

15 aprilie 2008

Leapşă înfundată: 5 spoturi care-mi plac

Leapşă primită de la Diana Caracota, de pe blogul IQads: top 5 video ads - all time favourites.
Cum sînt lipsit de fair play la jocul ăsta, mă grăbesc să îi răspund, fără a face o selecţie definitivă, tip... "top" (e mai degrabă tip hop-ţop, acum pe loc).
RECTIFIC: Leapşa merge merge mai departe... la Pisicot!

Mulino Bianco - Veneţia (n-am mai găsit Florenţa, sper s-o posteze din nou careva) - cu dedicaţie fanilor Dorna


Peugeot 206 - Indianul


Xnet - Taraful


VW - Deszăpezirea


Disney - Talk to me 'that' special way

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

am uitat sa fac regula pentru cei care boicoteaza jocul. acum ai scapat, n-avem ce face.. :P

multumiri pentru nominalizari. surpiza foarte faina cu "taraful", uitasem ca exista :-B

8:23 p.m.  
Blogger Pisicot said...

Excepţional top. A picat foarte bine. Mulţumesc :)

5:16 p.m.  
Blogger textier said...

mersi, pisicot, faci şi tu un top?
hai, gata, eşti leapşa!

11:56 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home