textier: La ce e reclama cu "supermame"?

8 aprilie 2008

La ce e reclama cu "supermame"?

La Tide sau la noul program de parenting organizat de revista Superbebe?
Răspuns: la amîndouă.
Avem o dată
Tide pentru supermame
şi încă o dată
Supermame pentru superbebe
Care o fi fost primul brand care a utilizat invenţia lexicală "supermame" (prefixare hiperbolică)?
Unde se potriveşte mai bine (şi de ce)?
Dar cine are mai multe GRP-uri?

Etichete: ,

16 Comments:

Blogger vladimir said...

Sa ne gandim cine sunt supermamele. Sa presupunem ca sunt mai mamoase, mai bune gospodine, mai iubitoare, mai ravnitoare la spalat rufele, mai inventive la gatit, mai disponibile cand se joaca cu copiii lor. Dar nu tot astfel sint si 'mamele pur si simplu'?! Deci, inventia e degeaba -
nu o agreez nici cat e negru sub unghie!

9:17 p.m.  
Blogger textier said...

corect: orice mama are toate datele de a fi o supermama. o componenta a reclamei e si flateria. insa devine cu adevarat o supermama atunci cind cumpara tide sau respectiv se inscrie la cursurile alea.
tu nu esti in target :)

10:58 p.m.  
Blogger vladimir said...

Aha, asta banuiam si eu!

Eu tre' sa merg la "California Fitness":)), sa-mi umflu muschii cu silicoane, precum unele - anumite protuberante!

11:54 p.m.  
Anonymous diana said...

lui nel al meu îi plăcea reclama aia "cu mama mea e super!" şi mie tot.:D nu mai ţin minte la ce era, dar îmi zicea mereu "mama mea e super!:))"

11:10 a.m.  
Blogger textier said...

@vladimir: e de ajuns sa iti pui pelerina si sa porti chilotii pe deasupra :)
@diana: deci nu ai tinut minte brandul... nici macar ca era un detergent? poate isi aminteste nel!

12:29 p.m.  
Blogger vladimir said...

Așa voi face, ca să mă cred un altfel de Robin Hood!
:-))

2:59 p.m.  
Anonymous diana said...

parcă, îmi amintesc că era la detergent, dar uite că nu mi-a rămas în cap "Tide" :D

6:24 p.m.  
Blogger vladimir said...

"Tide" - "Teddy": jocul ambiguitatilor! Dar si sucurile se fac, adesea, din detergenti, altfel de detergenti...

11:57 p.m.  
Blogger textier said...

@diana: ... ceea ce era de demonstrat
@vladimir: ca sa fie ambiguitatea si mai mare, brandname-ul e scris ca atare: tedi.
in rest, daca faci aluzie la continutul chimic al unor sucuri, jocul ambiguitatilor e mai inselator dect crezi: tedi e chiar un produs curat, natural, imbuteliat in "sticla de sticla", prin pasteurizare (deci ne-necesitind conservanti).
original in polona se cheama kubus (=ursulet), la romani a ajuns varianta "globalizata"...

12:57 p.m.  
Blogger vladimir said...

florin! chiar crezi ca tedi e natural? asa sa fie, oare, culoarea unui lichid stors din pulpa fructelor - intamplator chiar sunt un consumator frecvent al acestui produs, si am pornit de la premiza ca daca cei ce baga in sticla acel lichid vascos tintesc in copii, de ce sa nu fiu si eu o tinta pentru ei?! dar eu tare ma indoiesc de 'virginitatea' continutului...asa sunt eu mai necredul! Dar cum, tedi nu se produce la Valenii de munte??? eu asa ceteam pe colorata eticheta...

4:10 p.m.  
Blogger textier said...

adică tu bei într-atît, încît ţii minte de pe etichetă pînă şi unde au fabrica în ro, dar o faci cu temerea că e un cvasi-detergent!? fă-ţi suc singur la storcător: aşa ştii măcar că iese din mîna ta şi ai pus ce ai vrut tu înăuntru.
polonia e ţara de origine:
kubus.pl

4:42 p.m.  
Blogger vladimir said...

imi fac ceai rece mai bun ca cel produs de Lipton, na! si e sigur natural, cu ingrediente verificate...

11:28 p.m.  
Blogger hapciu ma said...

supermame...suna aiurea..8-|
ceva'n genu "spuerman.." da' macar ala avea puteri "speciale";))

6:21 p.m.  
Blogger Corina Bordeianu said...

Nu are nicio legatura super mama de la Tide cu Superbebe :(

5:49 p.m.  
Blogger textier said...

corina: pesemne ca nici supermama de la superbebe nu are legatura cu tide...
dar pt. un consumator neatent si obosit, care crede ca "supermama e numai una", cu ce ar avea ea mai multa legatura: cu tide sau cu superbebe? (fara sa luam in considerare super-trp-urile)
tu, care studiezi semiotica, ai meditat probabil la cit de multe mesaje arbitrare si cit de putine mesaje motivate exista in pub. rom.
ce zici: facem o cercetare?

7:47 p.m.  
Blogger Ada Demirgian said...

Au zis niste supermame ca de la mult tedi (consumat zilnic pe termen lung) pielea copilului se face portocalie. Ma tem ca asta nu e musai de la morcovi.

9:41 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home