textier: Cindy Cat - La Sovata (1997)

14 aprilie 2008

Cindy Cat - La Sovata (1997)

6 Comments:

Blogger Unknown said...

scuze, dar nu era cindy cat? mi-a luat ceva prima data sa ma prind unde bat. In rest, ale tineretii valuri. Precizez ca nu am fost niciodata la Sovata, a fost bunica si bunicu' pe vremuri, si au facut o poza cu un urs impaiat. Am vazut toate astea cand eram mic.

3:14 p.m.  
Blogger textier said...

asa e, am corectat.
i-am vazut in concert in deschidere la propellerheads: am dansat tot timpul!
mai trz am colaborat cu fiecare dintre ei: cu radu ca producator si compozitor; cu bogdan ca regizor.
bogdan a regizat si clipul telefonul nu mai suna, dar acolo nu am avut nicio implicare (dect versurile care se pare ca l-au inspirat).
mi-ar placea sa-l mai putem vedea pe bogdan dansind asa...

3:25 p.m.  
Blogger BĂNĂŢEANU said...

long time ago, frumos

10:06 a.m.  
Blogger radu said...

unul dintre tipii aia juca in rolul electricianului vasile in interviurile-farsa pe care le lua viorel gaitza politicienilor acum vreo 13 14 anishori

8:24 p.m.  
Blogger textier said...

nineties rule
(imi doresc sa scriu un cintec dsp asta)

8:58 p.m.  
Blogger ElectroBlog Ro said...

Foarte clasica "La Sovata".. :) si foarte frumoase vremurile acelea cu Atomic Tv. Multe videoclipuri romanesti care acum sunt extrem de clasice, semnate de artisti care chiar au facut eforturi sa promoveze acest stil de muzica la televiziune. Tot respectul pentru ei. Recent am facut un colaj cu o parte din acele clipuri pe blogul meu, daca vreti aruncati o privire.

http://septymoldovan.blogspot.com/2011/02/remembering-club-bizzare-atomic-tv.html

4:37 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home