Porcăriuţe în reclame: cum, cînd şi mai ales de ce?
AdPlayers supune dezbaterii topicul reclamelor cu "porcăriuţe".
Studiu de caz este campania virală de auto-promo a agenţiei Lowe, în care se pot auzi anumite expresii licenţioase.
Sînt solicitaţi să îşi dea cu părerea oameni grei din business şi alături de ei, cu onoare, şi mandea.
Reclama din Cluj la care mă refer în introducere este discutată aici şi aici.
Pe aceeaşi temă:
Libidoul ţintit cu panoul
"Păsăricile" de la Iancului - rase de către primărie
Studiu de caz este campania virală de auto-promo a agenţiei Lowe, în care se pot auzi anumite expresii licenţioase.
Sînt solicitaţi să îşi dea cu părerea oameni grei din business şi alături de ei, cu onoare, şi mandea.
Reclama din Cluj la care mă refer în introducere este discutată aici şi aici.
Pe aceeaşi temă:
Libidoul ţintit cu panoul
"Păsăricile" de la Iancului - rase de către primărie
Etichete: cuvintele, telalîcuri
2 Comments:
sunt categoric impotriva marlaniilor produse de marlani cu pretentii! de ce? pentru ca magarii sa pasca prin Dorbogea:0))
Cine pe cine intelege? Limbajul sincer este atat de greoi incat ma intreb daca tu ai inteles singur ceea ce ai scris..Chiar ciudat!
Trimiteți un comentariu
<< Home