textier: Cine şi-a luat-o la concursul-leapşă UPC?

20 decembrie 2007

Cine şi-a luat-o la concursul-leapşă UPC?

Am fost solicitat să jurizez, alături de Dana Dobrescu de la UPC România şi Ioana Avădani de la CJI, compunerile (a se citi "posturile") pe tema "Cel mai mişto cadou" înscrise în marea leapşă bloggerească organizată de UPC sub formă de concurs cu premii. Toţi participanţii primesc cîte un memory stick de 1 GB. Marele premiu, un MacBook, merge la Nicu Panaitescu din Focşani, pe numele de blogger A Smaller Bang, pentru o relatare emoţionantă despre "lumea fără cadouri" din alte vremuri şi despre valoarea darurilor inefabile, de ordin spiritual.
Mîine la 12:00, la Plaza România, la pavilionul UPC, are loc premierea.
Precizez că toţi trei l-am votat cîştigător pe Nicu, în mod unanim şi independent unul de altul. De asemenea, precizez că e prima dată cînd citeam ceva scris de Nicu, el nefăcînd parte din circuitul meu de bloguri (a intrat cu această ocazie). Oricine se poate convinge de calităţile însemnării lui Nicu. Premiîndu-l pe Nicu "Smaller Bang", nu facem altceva decît să recunoaştem valoarea. Noi, cei din juriu şi din blogosferă în general, sîntem cei care îi datorează un moment de bucurie preţioasă. Noi sîntem cei cadorisiţi. El este cel dăruit. Mulţumiri, Nicu.

Etichete:

2 Comments:

Blogger Nicu said...

Va multumesc si pe aceasta cale. Sunteti prea generosi cu aprecierile care, oricum, ma onoreaza.
Sarbatori fericite!

6:22 p.m.  
Blogger textier said...

sorry ca n-am ajuns la timp sa iti string mina, draga nicu.
am plecat de la 11:00 din titan si am ajuns la 13:20 in militari, la plaza. sper ca baiatul sa fie multm. de cadou.

11:36 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home