Băneasa şi bestiile
Şi le-a ieşit în cale Cumătrul Om…
În Băneasa exista pînă mai ieri şi un alt fel de jaguar decît cele din garajele de pe Iancu Nicolae. Acest altfel de jaguar a fost accidentat mortal de către nişte amploaiaţi, pe a căror carte de muncă scrie "îngrijitor de animale". Ştirea are deja o săptămînă: unicul jaguar în carne şi oase de la Zoo Băneasa a fost hingherit mortal, la nici un an de la stupida linşare a ultimului elefant din acelaşi parc. Grădina Zoologică Bucureşti devine tot mai mult un abator. Cine a fost acolo şi a văzut animale zăcînd catatonic, zvîrcolindu-se isteric sau lovindu-se spasmodic de gratii, pînă la automutilare, înţelege de ce Zoo Băneasa este un loc al morţii, fie ea şi prin mortificare.
Pe blogul său, Iulian Tănase ne conjură să nu-i ducem pe copiii la Zoo. Şi ne cheamă la atitudine împotriva grădinilor zoofobice.
În comment-ul la însemnarea lui Iulian, atrag atenţia şi asupra altui act de bestialitate, comis dincolo de gardul Zoo-ului, de către bipezii care se pretind specia cea mai evoluată: defrişarea pădurii Băneasa, în scopul extinderii zonelor edificabile. Un asasinat mult mai lent, mai surd şi mai dezastruos pentru noi, cei care ne zicem sapiens...
Etichete: arhivă, în România se poate
1 Comments:
In the aesthetic sphere, people make enjoyment the center of their lives.
Such an aesthetic response is characteristic of the Net surfer for whom information gathering has become a way of life. Such a surfer is curious about everything and ready to spend every free moment visiting the latest hot spots on the Web. He or she enjoys the sheer range of possibilities. For such a person, just visiting as many sites as possible and keeping up on the cool ones is an end in itself. The qualitative distinction that staves off levelling for the aesthete is the distinction between those sites that are interesting and those that are boring, and, thanks to the Net, something interesting is always only a click away. Life consists in fighting off boredom by being a spectator at everything interesting in the universe and in communicating with everyoane else so inclined. Such a life produces what we would now call a postmodern self - a self that has no defining content or continuity but is open to all possibilities and to constantly taking on new roles.
Trimiteți un comentariu
<< Home