textier: Post festum sarmalist

9 decembrie 2007

Post festum sarmalist


Hu-wa! A fost rupere de nori vineri seara la Clubul Ţăranului. Iar pe scenă a fost rupere de avioane. Dacă zic că e cel mai tare concert cu Sarmalele Reci pe care l-am văzut în ultimii 14 ani, o să fiu bănuit că fac - ca de obicei - reclamă. Aşa că dau cuvîntul altora mai credibili:
Ioana pe Metropotam, cu un comment al lui Jen, care, conştiincioasă, completează tot repertoriul concertului!
... şi care consemnează evenimentul pe Mostly Harmless
Sorin Tudor
TehnoPOL, preluat de LiveNews
şi, poate cel mai grăitor, Sorin Antonescu pe Fotojurnalism.

Etichete:

3 Comments:

Blogger Jen said...

insemnarea a reaparut (minus poze): http://blog.mostly-harmless.ro/sarmalele-reci-14-ani/

n-am tinut minte lista de melodii, pur si simplu am intrat pe site, am luat albumele la rand si mi-am amintit ce au cantat de pe fiecare :P

12:33 a.m.  
Blogger textier said...

sar'na, te trec pe lista

9:38 a.m.  
Anonymous Anonim said...

mai multe imagini am pus pe blog-ul meu http://antonescusorin.blogspot.com/

2:20 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home