Publicitate în RO: manipulatorii manipulaţi
Într-un articol confesiv pentru IQads (De ce m-am lăsat de publicitate), regizorul Tavi Segărceanu "Sega", fost copywriter şi deputy CD, dezvăluie un pic din atmosfera de aburire corporatistă la care sînt supuşi (mai toţi) oamenii de creaţie din România. Spre deosebire de Beigbeder (cu care îl asemuie un comentator mai jos), Sega are delicateţea de a nu acuza făţiş... dar ne îngăduie să citim multe printre rînduri... E insight-ul cuiva care a trăit nemijlocit, din interior, manipularea de gradul zero; cea care l-a făcut ca, la rîndul său, să-i manipuleze pe alţii fără să conştientizeze mai nimic (altceva decît premii, glorie, goana după the big idea şi alte himere gonflabile)...
Related link: Publicitarii români recunosc că reciclează idei
Related link: Publicitarii români recunosc că reciclează idei
Etichete: telalîcuri
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home