textier: Mircea Florian - Paralele intersectate

19 septembrie 2007

Mircea Florian - Paralele intersectate


Visele mele oranj
N-au nevoie de curaj
Să dea socoteală
De-a lor nebuneală
În faţa mea
Curaj ar putea chiar da

Viselor mele kaki
Care fac doar prostii
Închipuie războaie
Măceluri şi noroaie
Şi care mă fac
Să mă zvîrcolesc în pat

Oamenii noştri oranj
N-au nevoie de curaj
Să dea socoteală
De-a lor îndrăzneală
În faţa lumii
Curaj ar putea dărui

Oamenilor kaki
Care fac doar prostii
Închipuie războaie
Măceluri şi noroaie
Şi care fac
Pe lume doar pac, pac…

Hei…

Visele mele oranj
Oamenii noştri oranj
Visele mele kaki
Oamenii noştri kaki

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

"cafeneaua-n panta
pare rasturnata"

unde mai sint toate aceste texte?

1:30 a.m.  
Blogger textier said...

unde mai sint acele cafenele?

10:19 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home