textier: Rezistenţa prin ciocolată

3 august 2007

Rezistenţa prin ciocolată

În urma ultimului meu articol din B24, am primit acest ecou de la domnul Radu Nicolescu, care întregeşte cu forţa mărturiei directe ceea ce eu doar am trasat la nivel de impresii, amintiri şi senzaţii:

Buna ziua domnule Florin Dumitrescu,

O mare bucurie mi-ati produs citind editorialul dvs. din B-24-Fun “Ciocolatierii de pe Calea Victoriei“.

Ca un fost lucrator in turismul Bucurestiului anilor ’80 si ceva din ’90 [am lucrat la Hotelul Bucuresti de la deschiderea sa in 1982 (8 decembrie – sef al serviciului comercial) si apoi ca director general intre 1991 si 1993], va pot preciza cine erau autorii minunatiilor din ciocolata si nu numai, despre care povestiti cu atita placere.
Maestrul cofetar era dl. Florea BUSCA (s-a pensionat de mult timp), ajutat de doi tineri “locotenenti”- Costel Ungureanu si Cornel Ciulei - cel din urma are o cofetarie cu laborator propriu undeva prin Berceni. Echipa celor trei asi in ale cofetariei a fost adusa "cu forta” de peste drum de la Athenee Palace la momentul deschiderii Cofetariei Bucuresti al hotelului cu acelasi nume.

Daca alte amanunte, mai mult sau mai putin “dulci” (aici cele “picante” nu-si au locul) au oarece interes pentru dvs., va stau la dispozitie cu amintirile mele legate de aprovizionarea cu frisca naturala, ciocolata “cuvertura”, faina trei nule si alte materii prime…retetele impuse de Ordinele neghioabe ale ministrilor Turismului sau Comertului…

Cu stima,
Radu Nicolescu

Etichete: ,

2 Comments:

Blogger Monica said...

au mult interes, nu oarecare! cum il facem sa spuna tot?

5:43 p.m.  
Blogger textier said...

am aranjat de un interviu
daca esti interesata da-mi gmail

10:01 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home