textier: Copiii şi publicitatea: două episoade recente

14 aprilie 2007

Copiii şi publicitatea: două episoade recente

I. După ce a văzut feerica reclamă la ING Personal, cu mîna uriaşă care te poartă prin aer şi cei "doi viziri care îţi oferă îngheţată", fi-miu (7 -) mi-a spus fascinat: - Te rog, du-mă şi pe mine la ING!
Ce să fac? Să-i spun că e o hiperbolă? O antifrază? O inversiune? Şi că, în realitate, acolo găseşti doar nişte ghişee cu hîrţogăraie? I-am zis: - Bine, poate c-o s-ajungem... Deh, dacă nici eu nu mă pricep să amăgesc target-ul...
II. Cînd au ajuns la supermarketul Plus, nişte prieteni de familie au trebuit să-şi consoleze fetiţa îndurerată, care nu înţelegea de ce nu sînt acolo preţurile alea mici cu mînuţe şi picioruşe...

Etichete: ,

2 Comments:

Blogger robin simion said...

slava domnului ca la Flanco nu-l gasim pe Stekerul ala cu voce teribila. ma simt frica atunci cand il vad/aud.

11:35 a.m.  
Blogger textier said...

da... daca vrei sa-ti tii copilul cuminte ii zici: vezi ca te duc la flanco!

11:38 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home