textier: După marea revenire a lui Pidjin, - Marele Jaf Comunist!

22 ianuarie 2007

După marea revenire a lui Pidjin, - Marele Jaf Comunist!


În ziua inaugurării noului site Fredo & Pidjin (by Erhan & Muscalu), TVR1, la 20:10, dă multi-premiatul documentar al lui Al. Solomon, al cărui afiş de Eugen Erhan a primit şi el o nominalizare la Portoroz, contribuind astfel la palmaresul peliculei. Afişul a fost pozat în Budapesta de un coleg BD-ist, care cel mai probabil a ignorat conexiunea dintre filmul românesc rulat la un cinema budapestan şi "tata lui Pidjin".
Un gînd de recunoştinţă regizorului şi directorului de imagine Alexandru Solomon care m-a băgat în publicitate acum 13 ani, pe cînd le făcea creaţie celor de la Ideas Inc., agenţie desprinsă din RomKU şi ulterior devenită Euro RSCG Bucharest... Alecu Solomon mi-a dat primul meu job în publicitate. Care a fost acela? În alt episod...
Pînă atunci, vedeţi filmul şi cădeţi pe gînduri. E de teoria conspiraţiei, nu alta...

Etichete:

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

in plus, Szimpla Kert, e un loc foarte special...

9:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Florin, posterul a fost finalist la Ad Print in 2006, nu la Portoroz :)

1:42 a.m.  
Blogger MB said...

Mi-am pus ceasul sa sune ca sa nu ratez filmul. Am intrerupt si lectura copiilor pe care i-am chemat sa vada filmul.
In fata imaginilor vechi, a scenelor, gesturilor, reactiilor si intonatiilor atit de artificiale nu m-am putut abtine sa nu exclam, mai mult ca pentru mine, "Ce fals e totul!".
Flavian (11 ani jumate), cu gindul la stirile de dinainte, m-a lasat fara replica: "Mami, in Romania totul e fals! Mai putin scandalurile!".

10:53 a.m.  
Blogger textier said...

Flavian e f. simpatic, dar si f. matur in inteligenta sa. Ii dorsc sa faca o scoala buna, intr-o tara cu invatamint adev.

12:28 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home