Gafă de tot scaunu' în publicitatea underground
Alex Mihăileanu "Subiectiv" semnalează ciudata campanie de sub pămînt a Skol-ului (care îşi lansează noua sticlă dăscălind tineretul utilizator de metrou). Panouaşul despre cedarea locului e cel mai caraghios: bine că bătrînii sînt numiţi cu un eufemism politicos "persoane în vîrstă", dar... li se destinează "scaunul tău"...
Etichete: telalîcuri
3 Comments:
din placerea publicitarilor de a comunica pentru tineri...
Dar ce zici de manelistul slogan
"Încă un rând, încă un gând" ?
Da, ai ghicit bine. Tot Skol. Auci, mamă!
Dar şi reclama asta... Mă întreb de ce nu au încheiat-o aşa cum se cuvine: "Pentru un tranzit care curge mai uşor."
@corina: :D
@darius: il tin minte, era un headline de promotie de vara trecuta (parca?), pe linia usor onanista a barbatilor care se uita la gagici si se racoresc dupa aia cu o bere consolatoare.
sloganul skol a ramas (sper si azi) "e limpede ca e buna" (unul dintre cele mai bune pe beri, cred ca e al lui trinca de cind era la tempo).
mie mi se pare o trimitere la zicala din folclorul andropauzatilor "din cind in cind si-atunci in gind".
e interesanta linia asta, eu as fi evitat rima in î, care e moartea pasiunii (dar daca tot e evocata impotenta, poate e ok).
daca exista vreo manea pe tema asta, sint curios sa o aud.
Trimiteți un comentariu
<< Home