textier: SOS Mărţişor!

27 februarie 2008

SOS Mărţişor!

Campanie informală, care mi-a fost inspirată de acest post al Andressei (v. ultimele commenturi).
Ideea e simplă: băieţii să dăruiască şi fetele să poarte mărţişoare, aşa, ca-n vremurile bune.
Argument: Magia Mărţişorului chiar funcţionează! (Fiecare e invitat să verifice!)
Pericol: Una dintre cele mai frumoase tradiţii româneşti riscă să se piardă sau cel mult să devină vestigiu de expus la MŢR.
Cine zice că nu e cool şi se ruşinează de ce-o sa zică blazaţii de (la) serviciu, dacă îl/o vede că participă la o serbare atît de rurală (vai, dragă!), să rămînă cu coolness-ul lui/ei.
Pentru noi, restul - declar inaugurată primăvara!


(c) All Bulgaria Virtual Guide


Related links:
Mărţişor 2008 (Andressa)
Ce primeam de Mărţişor (Gina, Metropotam)
Baba Marta (Grandmother March)
SOS Mărţişor (Andressa din nou)

Etichete:

6 Comments:

Blogger Andrei Monciu said...

Sunt total de acord, nu mai stiu cui ii spuneam fix ideea asta ca e una din cele mai frumoasa "sarbatori" pe care o avem noi romanii, un gest atat de simplu ca daruirea unui martisor sau purtarea acestuia spune multe despre noi ca si oameni. Daca e daruit de cineva drag nu vad de ce e rusine sa-l porti...e ceva de laudat si chiar romantic in unele cazuri.

8:04 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Imi place initiativa asta, mai ales ca nu a trecut niciun martie fara sa port un martisor. Si imi amintesc cu nostalgie de martisoarele primite in mansarda din Cotroceni. Va multumesc frumos (tie, lui Eugen si lui Coanda)!

9:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Mie imi place sarbatoarea si traditia in sine... Dar nu ati vazut cat de comerciala devine? Mergi pe centru si zeci sau chiar sute de tarabe incearca sa-si vanda kitsch-urile... E foarte greu sa gasesti ceva frumos in galagia asta!

Si totusi, anul trecut, din fericire, am gasit si chestii dragute. Cred ca erau ceva studenti la arte... si vindeau niste amulete patrate-dreptunghiulare din ceramica, pictate manual. Super dragute, si nu miroseau deloc a kitsch :))

Sper sa mai gasesc si anul asta... Daca nu, cumpar tricou cu martisor :P Check this out www.zoop.ro/tricou

11:24 a.m.  
Blogger textier said...

multumesc prieteni.
andrei: si aduce si noroc.
cristina: !ay mi vida! stii ca a fost placerea noastra...
dariux: Dsp. Kitsch ti-am raspuns la Andressa. Dsp. caracterul comercial: nimeni nu te impiedica sa le confectionezi singur, ca sa fie ceva personal si intimist. Dsp. galagie. tarabe etc., v. postul urmator. Dsp. tricouri: misto, dar... cam comercial, huh? (Daca vrei sa le spamuiesti, e ok, mie-mi plac, dar barem nu-i mai certa pe altii ca sint comerciali.)
((Ma gindesc chiar sa cumpar... dar poate la anu'))

2:14 p.m.  
Anonymous Anonim said...

e un obicei foarte fain,si cred k nu ar treb uitat!.Fiecare dintre noi treb sa poarte un martisor.....odata pe an e luna "martie"si nu treb sa trecem indiferenti pe langa ea....

12:24 p.m.  
Blogger Genna said...

Imi place sarbatoarea,traditia,dar cu fiecare an...:
De la martisorul traditional s-a ajuns sa puna vedete pe martisoare,cum ar fi pe miley cyrus...o prostie mare,dupa parerea mea.

10:46 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home