textier: Leapşa pe muzici de-ngropare: pohta mea

18 ianuarie 2008

Leapşa pe muzici de-ngropare: pohta mea




Am primit-o de la Boariu, care vrea să-i cînte Mesecina (mnogo dobro!).
Eu aş comanda un Şpriţ de vară... Căci doar am am zis: La moartea mea/ un şpriţ de vară/ cu cei de-afară/ vreau să cinstesc/ Ce l-aş mai bea/ ultima oară / înc-o seară/ să mai trăiesc... (textul integral aici).
Şi am mai zis, ca o apostilă testamentară, că vreau ca toată lumea de la-nmormîntare să se-ncingă la joc (inclusiv popi, bocitoare, gropari...)!
Gata, că mai e mult pînă atunci! Acuma, strict dpv muzical (fără alt gînd, Doamne fereşte), m-ar interesa request-ul funerar al Lorenei Lupu (la Nouvelle Sappho).

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

looool. aceeaşi leapşă, din doo direcţii!! :))).

12:14 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Azi si maine canta baietii de la Sarmale in Iasi.
Abia asteptam sa vina :)
(la fel si Violeta)

5:11 p.m.  
Blogger textier said...

arde iasul!
(varianta locala pt. london's burning)
((dar asta ar trebui s-o faca fara zahar))

5:25 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home