textier: Trecînd din sectorul 3 în 2 (călătorie în timp)

16 ianuarie 2008

Trecînd din sectorul 3 în 2 (călătorie în timp)

Mergeam pe jos, degerat, cu vîntul în faţă. Înaintam anevoie prin zăpadă. Tocmai trecusem din sectorul 3, unde locuiesc, în sectorul 2.
Este explicaţia pe care am găsit-o pentru faptul că am revăzut, după ani de zile, gherete de tablă, aşa, ca în anii '90 (zise şi buticuri). La noi, în 3, le-au demolat de mult. În 2 le-or mai fi lăsat...
Am mers înainte şi am văzut doi tineri care duceau sifoane la reîncarcat. Erau sifoane dintr-un model mai simplu şi mai uşor de transportat decît cele "de pe vremea mea". Unul dintre băieţi vorbea entuziast despre un "playlist tare de petrecere". Cît a trecut pe lîngă mine am putut auzi clar sintagmele Modern Talking şi Milli Vanilli - de mult uitate de către mine. Pentru o clipă am avut flashback-ul unor zbînţuieli liceeneşti în sufragerii întunecoase, cu covoarele strînse sul şi mobila îngrămădită la perete.
La nici cîţiva paşi, văd pe jos, prin zăpada molfăită, un ambalaj de plastic rupt, din care se deşărtaseră toate mini-drageurile CIP, acele biluţe multicolore din copilăria noastră ceauşistă... Am călcat pe ele, din impulsul de a le simţi, cît de puţin, prin talpă. Alunecau parcă mai tare decît gheaţa...
Amorţit de ger, simţeam (paradoxal!) că mă afund într-un abis călduţ şi confortabil. Să fi fost delirul, vecin cu moartea, pe care ţi-l dă îngheţul? Dacă toate apariţiile acelea regresive, în ordine invers cronogică, erau menite să mă aducă înapoi la Marele Prag?
Slavă Cerului, nu am avut prilejul să experimentez, că am ajuns la destinaţie.
Să mai spun că a trecut pe lîngă mine un autobuz Tatra? Ar fi spectaculos, dar aş exagera. Era doar un Ikarus...

Related link: Ştergătorul

Etichete: ,

3 Comments:

Blogger Pisicot said...

Măi, eu am avut ocazia de a trece (pe jos) din sectorul 3 în 1, aşa că din păcate nu am putut experimenta întoarcerea în timp. În 1 e altă poveste, cu iz de fiţă.

Deci algoritmul ar fi dacă 3>2 şi 1>3 rezultă....

12:58 p.m.  
Blogger textier said...

1+2+3=6 (drumul taberei)

1:11 p.m.  
Blogger Pisicot said...

= corect (vorba bancului)

3:17 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home