textier: La ce se mai stă la coadă?

26 septembrie 2007

La ce se mai stă la coadă?

La ziarul gratuit Compact.
Am văzut dimineaţa zecile de pensionari care aşteaptă liniştiţi în faţa gheretei RATB şi care, o dată depus vraful de Compacte, dau năvală... Foame de informare? Nostalgia cozilor de odinioară? Prilej de socializare, de noi împrieteniri?
Şi cînd te gîndeşti că Sam Negrea i-a făcut Compactului, pe cînd era la DDB, un spot de lansare pe bază de blowjob... Şi se mai şi distribuise pe el însuşi în rolul fericitului barman care dă informaţii clientelor contra (respectivului) cost... Aşa, compact, compact, daaa...

Etichete: ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Stiu clipurile de care vorbesti. Mie unul mi s-au parut cel putin.. "ciudate". NU stiu insa in ce masura ele au avut acces in spatiile televiziunilor nationale (nu neaparat pentru ca acolo publicitatea ar fi, toata, de un inalt nivel). Ii stiu si pe cei de la Compact, pentru ca am colaborat la un moment dat. Horia Ghibutiu e chiar un tip de treaba. N-am mai putut sa lucram impreuna dintr-un motiv simplu: pe mine ma intereseaza cultura. Şi pe ei. Pe cititorii lor... nu :)) Asa ca... asta e compactul. Un fel de Libertatea, in varianta un pic mai soft.

P.S. Merci de trecerea prin blogul meu (mai degraba fostul). Si de comentariu. Mi s-a parut fain si pertinent.

10:52 a.m.  
Blogger yesterdayman said...

mai degraba e foamea de ceva gratis, de obisnuinta de a (mai) sta la o coada "ca-n tinerete" sau, de ce nu, de o metoda de socializare canibaloida, as zice :) eu unul n-am mai vazut Compactul - probabil datorita motivului expus de tine aici - decat desenat pe troleibuze...

10:07 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Domn textier, facem ce facem si ni se intersecteaza privirile in acelashi punct fix. cand talica compact, eu compact; cand mata enervat pe prea-des-semnalatul shefaaashi, eu iritata peste masura cu acelashi motiv... ia ca mai bag o tema, sa vedem, la dumneata se vede la fel? alaturi de coada la compact (stimate yesterdayman, daca ziceai ca e doar foamea, te admiram. pensionarii sunt saraci. iar citirea ziarului e un obicei de dinainte de d'alde catavencu or moromete) mai exista un fenomen in cartierul meu. si anume amenajarea si reamenajarea spatiului verde. dupa cum urmeaza: mai intai scos pamant, bagat pietrish, sadit planta adecvata; saptamana urmatare scos pietrish, bagat pamant pe alocuri pentru crearea senzatiei de oaza-verde cu primule; apoi scos oaza, bagat borduri pe post de model grecesc si pus pamant. peste care aruncat cu gest larg samantza de gazon (exista si un serviciu special creat care sa o ude zilnic pana da firul) si pe alocuri tufe de ceva sora cu tufanica. Intrebarea este de ce. Un posibil raspuns ar fi ca sa nu sa plictiseasca pensionarul ce sta la coada la compactul-cel-gratis. Ei, ceva idei? Cine ma scoate din bezna?

10:00 p.m.  
Blogger textier said...

dragos: un coleg mi-a zis ca el regaseste in compact ceea ce citeste cu o zi inainte pe net (hotnews etc.)
y: ... si astfel, pina la urma, si ziarul gratuit capata un pret al lui (cel al asteptatului la coada)
tzafna: probabill ca batrinetea ne trimite catre ocupatiile primordiale. vecinii tai sint din semintia agricultorilor, iar cei de la compact - a vinatorilor.

4:01 p.m.  
Anonymous Anonim said...

ma iertazi. am uitat sa precizez. prestatorii nu sunt vecinii, ci primaria. o fi semintia hotilor? probabill.

11:04 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home