textier: Pu-pu-pu-blicitatea şi copiii

19 aprilie 2007

Pu-pu-pu-blicitatea şi copiii


O plăcere: ne întorceam spre oraş pe Şoseaua Pipera, seara. Pe marginea drumului, erau aprinse feeric casetele luminoase. Din doi în doi stîlpi - hop: reclama cu veveriţa! Prilej pentru mine să îi arăt lui fi-miu cu mîndrie "reclama lui tata". Îmi găsisem receptorul ideal: Pavel al meu era fascinat. Toată atmosfera aceea de poveste; toată anecdota prin care fata face schimb de merinde cu veveriţa; başca aluzia la cîntecelul lui, de cînd era micuţ, despre "căsuţa din pădure"... - toate la un loc mai-mai că l-au trimis în transă! Ce-mi zice el de colo, de pe bancheta din spate: Tata, vreau să stăm şi noi la Liziera...
Ce i-am răspuns? Ce i-am putut răspunde? I-am zis că n-avem destui bani pentru o astfel de "căsuţă din pădure". La care el mi-a zis că îşi dă toţi banii din puşculiţă...
În seara aia i-am dat voie să mănînce chipsuri.

Etichete: ,

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Felicitari pentru reclama, foarte reusita. Parerea unui neofit.

2:10 p.m.  
Blogger textier said...

multumesc
de fapt pt. neofiti am facut-o...
pt. cei cu bani, cum iti dorsc sa fii si tu.

1:11 a.m.  
Blogger MB said...

:)))) Mititelul de el!

12:37 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home