Trăim într-o ţară de MMS-uri
Spotul de imagine pentru brandul ROMÂNIA există de cel puţin un an.
Este cel cu MMS la preţ de SMS al lui Cosmote (realizat de Cohn & Jensen).
"Trăim într-o lume de MMS-uri", spune cartonul, pentru că - totuşi! - nu a putut clama chiar aşa, pe faţă, că trăim într-o ŢARĂ de MMS-uri, plină de situaţii trăznite, ţăcănite, paradoxale. Şi culmea e că noi trăim acolo, în acel loc (de care cîteodată ne desprindem ca să-l privim ca pe un ecran).
Colegii mei de birou comentau adineaori recentele izbînzi româneşti la Portoroz 2007, cînd mi-am adus aminte de această campanie superbă, care nu ştiu dacă a luat vreun premiu sau vreo nominalizare (dar a făcut deja epigoni).
Etichete: în România se poate, telalîcuri
4 Comments:
spotul asta e dragut, funny, dar nu mai aduce nimic nou in materie de copywriting
ba da, anca. prin minimalism, chiar tacere. prin faptul ca evita sa zica "vineaza aceste imagini", ci foloseste, discret, corul vinatorilor.
in +, remember? era o promotie. si in materie de promotii in romania, atita timp cit il indupleci pe client sa renunte la "super-oferta", "vino acum" etc., ai facut un anume progres in copywriting.
eu ziceam ca nu e de festival, fie el si portoroz, cohn stie mai bine ce sa inscrie si ce nu
ia ta uita ce ai retinut tu: ca am zis de portoroz...
absolut conjunctural pomenisem de aiurelile astea festivaliere, cu desertaciunea si irelevanta lor sociala, tocmai ca sa scot in evidenta (prin opozitie) o reclama cu adevarat tare, cu greutate socio-antropo-culturalo... etc.
asadar, da, m. jourdain: asta nu e de festival (pt. ca e mult prea tare)
pot sa intreb care anca? merci
Trimiteți un comentariu
<< Home