textier: Trăim într-o ţară de MMS-uri

17 octombrie 2007

Trăim într-o ţară de MMS-uri

Spotul de imagine pentru brandul ROMÂNIA există de cel puţin un an.
Este cel cu MMS la preţ de SMS al lui Cosmote (realizat de Cohn & Jensen).
"Trăim într-o lume de MMS-uri", spune cartonul, pentru că - totuşi! - nu a putut clama chiar aşa, pe faţă, că trăim într-o ŢARĂ de MMS-uri, plină de situaţii trăznite, ţăcănite, paradoxale. Şi culmea e că noi trăim acolo, în acel loc (de care cîteodată ne desprindem ca să-l privim ca pe un ecran).
Colegii mei de birou comentau adineaori recentele izbînzi româneşti la Portoroz 2007, cînd mi-am adus aminte de această campanie superbă, care nu ştiu dacă a luat vreun premiu sau vreo nominalizare (dar a făcut deja epigoni).

Etichete: ,

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

spotul asta e dragut, funny, dar nu mai aduce nimic nou in materie de copywriting

4:59 p.m.  
Blogger textier said...

ba da, anca. prin minimalism, chiar tacere. prin faptul ca evita sa zica "vineaza aceste imagini", ci foloseste, discret, corul vinatorilor.
in +, remember? era o promotie. si in materie de promotii in romania, atita timp cit il indupleci pe client sa renunte la "super-oferta", "vino acum" etc., ai facut un anume progres in copywriting.

5:16 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu ziceam ca nu e de festival, fie el si portoroz, cohn stie mai bine ce sa inscrie si ce nu

11:58 a.m.  
Blogger textier said...

ia ta uita ce ai retinut tu: ca am zis de portoroz...
absolut conjunctural pomenisem de aiurelile astea festivaliere, cu desertaciunea si irelevanta lor sociala, tocmai ca sa scot in evidenta (prin opozitie) o reclama cu adevarat tare, cu greutate socio-antropo-culturalo... etc.
asadar, da, m. jourdain: asta nu e de festival (pt. ca e mult prea tare)
pot sa intreb care anca? merci

12:21 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home