textier: Apropo (TV) de textieri...

18 mai 2007

Apropo (TV) de textieri...

Wăi-lew! Mă dă iarăşi la teveu!
Se petrece la Apropo TV, foarte agera emisiune a lui Andi Moisescu de pe Pro. De data asta m-a invitat Andreea Oagana să-mi dau cu părerea despre acele textele din muzica românească, care au intrat în conştiinţa publicului pînă la a deveni ziceri cotidiene. Da, la modul în care, dacă zice careva macarale, i se răspunde "rîd în soare argintii"... Dacă o fată se recomandă Veronica, îţi vine să-i replici "fată bună şi cuminte"... Iar dacă ţi se prezintă ca Violeta, îţi vine să-i spui că duce... hai acum cu toţii! Găleţile sus! Ei bine, da: Violeta, cîntecul Sarmalelor de acum 14 ani, e şi el în selecţia din Apropo TV.
Apropo: mă aflu în bună companie. Din echipa comentatorilor mai fac parte Dragoş Bucurenci şi Radu Paraschivescu, care nu sînt tocmai îngăduitori cu genul acesta de cultură... Noroc că a fost mandea acolo să ţină sus steagul textierilor români!
Sînt analizate eşentioane de text din 10 cîntece, de la uşoară la rap, trecînd prin pop, rock şi alte din astea, de-ale lor. Important e că se spun lucruri interesante despre acele versuri, despre cum ni se înfig în minte şi de ce.
Vedeţi emisiunea pe Pro TV - duminică la 14:oo, reluare noaptea spre luni la 1:30. Alte reluări: marţi la 11:15, miercuri în zori la 5:00 şi vineri tot la 5:00.

Etichete:

3 Comments:

Blogger Alex said...

poate ca sunt eu inca sub influenta concertului Timpuri Noi de aseara dar cred ca cele mai tari versuri ( inteligente) sunt la Perfect.

2:38 p.m.  
Blogger textier said...

yeah! (merci, stii ca am si eu un distih acolo...)
ti-am citit cronica! si m-am bucurat, pt. ei mai ales, ca le-a iesit concertul.
a nu fi inteles gresit:
1) playlist-ul l-au facut apropoizii
2) nu e vorba neaparat de versuri bune in emisiune, ci de versuri memorabile, unele din categ. "mi-a intrat o timpenie in cap si nu pot s-o mai scot"...

2:53 p.m.  
Anonymous Anonim said...

florine,
istodor sint. joi, ora 16 imi lansez cartea vietii mele, cartea despre viata de bloc. adresa lansarii:
n3, scara 2, bd ressu 31, statia metru dristor apoi, 2 statii de tramvai pina la statia VOLUNTARILOR.

daca ai chef, vino!

8:08 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home