textier: 1 Mai dezinformat

7 mai 2007

1 Mai dezinformat

(Hai să ne-nmulţim... zvonurile)

M-am ferit să vorbesc despre asta...
- pentru că nu e etic profesional faţă de un anumit client;
- pentru că am prieteni la EvZ, sînt amic cu Andrei Gheorghe şi am vrut să-i menajez (măcar eu pe ei...);
- pentru că am vrut să păstrez acest blog departe de vîltoarea politică offline - cel puţin o vreme, pînă s-or linişti furtunile şi o veni vremea analizelor...
Căci în fond despre asta e vorba:
Pe 30 aprilie, EvZ şi Realitatea TV au semnalat şi respectiv analizat un fapt mediatic înainte ca acesta să se întîmple! Şi care s-a dovedit apoi că e fals!
Care o fi fost noima acestor prestaţii jurnalistice dubioase?
Zvonistică ocultă? (Formă insidioasă de intoxicare?)
Neprofesionalism?
Foame disperată de subiecte?
Orice ar fi, metadiscursul a creat folclor...
Şi iată: deşi, a doua zi, sloganul "Hai să ne-nmulţim" a lipsit cu desăvîrşire de la mitingul PSD; iar noua "siglă de partid" s-a dovedit o nevinovată mascotă; mulţi au dat crezare mai degrabă zvonului decît faptelor. Inclusiv cîţiva membri de partid (oare nişte deviaţionişti... de strîmba?)...
Eu nu zic nimic. Zice destul Radu Meirosu în România Liberă.
(Şi Cîrcotaşii atunci cînd bine au numit-o Irealitatea TV...)

Etichete: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

a iesit foarte misto evenimentul cu furnicile
adica strict pe furnici reactiile au fost foarte bune
si da ai dreptate ca sunt multi chiar din partid care contesta de principiu orice initiativa mai deosebita pentru simplu fapt ca nu au fost consultanti sau intrebati macar
despre intentiile onorabile si nu pre ale presei le stii si tu prea bine
iar reactiile cu v-ati vandut psdului sunt mai mult frustrari ale celor care nu au prins ei un asa contract :))

5:34 p.m.  
Blogger Jo Ilie said...

Cred ca-l cheama Meirosu, dar e buna si gaselnita ta. ;)

3:32 p.m.  
Blogger textier said...

sorry am corectat

3:38 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home