textier: Media "pui de cuc" pentru MOL

1 martie 2007

Media "pui de cuc" pentru MOL


Am propus-o cînd cu ultima promoţie de sărbători (preconizînd un mare entuziasm popular generat de intrarea în UE). Aceste abţibilduri se bucură în continuare de succes, mai ales în rîndul taximetriştilor şi al dacioţilor (dar am văzut şi maşini mai cu pretenţii stickuite astfel, - poate ca să ascundă vreun zbenghi?)...
Este genul de media neconvenţională promovată de consumatorul însuşi, de bunăvoie şi nesilit de nimeni, din pur ataşament faţă de brand. E afişaj gratis cu concursul "victimei". I-am zis procedeului "pui de cuc", printr-o metaforă destul de aproximativă. Este modelul pe care a mers inimioara Maggi, cumpărînd implicarea auto-afişatorilor cu promisiunea cîştigului. În cazul de faţă, am folosit ca pîrghie euro-optimismul unei părţi a şoferilor. Precum şi faptul că aceştia ştiau ce desemnează EU, în afară de persoana I a pronumelui personal: anume sigla auto a Uniunii Europene.

Etichete:

2 Comments:

Blogger dina said...

am si eu o curiozitate: de ce iti expui lucrarile aici? te citeam de obicei, dar acum deja mi se pare ca ti-ai pus cv-ul in vitrina. sau o parte din el. parerea mea.

6:21 p.m.  
Blogger textier said...

promit s-o raresc dina merci de input
un blog e ceea ce facem noi toti din el
mai ales cind sugestiile vin de la persoane misto

6:51 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home