textier: Ce naming/branding am mai făcut

28 februarie 2007

Ce naming/branding am mai făcut

... în ultima vreme?
RECIFE este un complex rezidenţial în Mamaia.
Am propus acest brandname cu gîndul la recifele de corali, care semnifică deopotrivă "construcţie" şi "mediu marin", legate fiind îndeobşte de tropice (conotaţii de luxurianţă, frumuseţe exotică, eventual şi evazionism de vacanţă).
Paralelism implicit: recifele coraliere sînt construcţii naturale, ale lui Dumnezeu, deci perfecte...
Identitatea vizuală a fost creată de Eugen Erhan. A fost un proiect Adviser coordonat de Mihai Grecea.




Următoarele sînt nişte şunci, sînt de la CrisTim (deci de calitate excelentă) şi se găsesc deja în magazine.
Merenda şi MeGusta sînt nume apetisante, cvasi-pavloviene (încep cu m, sunetul mîncatului şi al poftei de ceva mmm...; şi în plus al doilea nume conţine cuvîntul gust). Prin primul am vrut să evoc îndestularea la drum lung; şi prin al doilea - deliciile hispanice (aluzie la patria jamon-ului).
Merenda şi MeGusta reprezintă o colaborare personală cu echipa CrisTim.
Poftă mmmare!

Etichete:

2 Comments:

Blogger Monica said...

si ma duc cu gandul la merinde ;)

6:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

A special model philosophy of Unmitigated Quality escapes too multifarious managers: you cannot continuously remodel interdependent systems and processes until you progressively entire interdependent, interpersonal relationships.
[url=http://petitelectromenager.eu/]Petit Electromenager[/url]
Barbeque

2:40 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home