textier: Uneori, ţara te vrea Proust

23 februarie 2007

Uneori, ţara te vrea Proust

Mă simt ca la vîrsta oracolelor! Scrintin mi-a aplicat chestionarul lui Proust:

1. Principala mea trăsătură: nările
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: un rîs sincer
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: graţia
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: cînd ne simţim împreună iresponsabili

5. Principalul meu defect: jignesc fără să-mi dau seama
6. Îndeletnicirea mea preferată: parenting-ul
7. Fericirea pe care mi-o visez: grandparenting-ul (combinat cu grădinăritul)
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: mai rea decît impotenţa? să îmi pută gura!
9. Locul unde aş vrea să trăiesc: I, TK, Banatul sîrbesc
10. Culoarea mea preferată: portocaliu
11. Floarea care-mi place: brînduşa
12. Pasărea mea preferată: cucul
13. Prozatorii mei preferaţi: Flaubert, Caragiale, Queneau
14. Poeţii mei preferaţi: Dante, Pascoli, Baudelaire
15. Eroii mei preferaţi din literatură: Mîşkin şi Ostap Bender
16. Eroinele mele preferate din literatură: Şeherezada şi Mirandolina (Hangiţa lui Goldoni)

17. Compozitorii mei preferaţi: Ravel, Mendelssohn, Ceaikovski
18. Pictorii mei preferaţi: Cosme Tura, Mantegna, Tiepolo tatăl
19. Eroul meu preferat din viaţa reală: Gandhi
20. Ce urăsc cel mai mult: autosuficienţa
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: nonşalanţa
22. Cum aş vrea să mor: rîzînd
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: de pronunţie
24. Deviza mea: hai acasă!


Au suivant: sînt curios ce răspunde Oblia...

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Vrem "Tzara te vrea prost"!!!!!!!

12:04 p.m.  
Blogger e-Xtrema said...

Proust, da' bun! Mi-a placut!

6:08 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home