textier: Cine nu e GATA...

7 februarie 2007

Cine nu e GATA...


Am fost nedumerit anul trecut, cînd am văzut reclama la pastele Gata de la Pambac. Mişto identitate, de ce să nu recunosc... dar...
Cu 2 ani în urmă, cînd Adviser avea clientul Policolor, am avut ocazia să lucrez pentru un alt Gata, care era lac de parchet!
... Ceea ce mi-a prilejuit unul dintre cele mai bune slogane ale mele (de pus în top 5):

GATA de lăcuit, GATA de locuit

(Mă rog, package-ul şi conceptul cu dansatorii ne-au venit la impuse...)
M-am dumirit zilele astea cînd am văzut că, pe situl Policolorului, căutarea pentru "Gata" te duce la pagina unui lac de parchet cu alt nume. E posibil ca brandname-ul GATA să se fi eliberat şi ca morarii băcăuani să şi-l fi rezervat fără probleme. Dacă mai vedeţi prin vreun ferometal rătăcit posterul sau rafturile Gata, rog semnalaţi-mi.
Aşadar... Gata cu "Gata de lăcuit, Gata de locuit", fiţi gata de "Gata/Poftiţi la masă"!
Chestie care, admit, pe mine m-a dat gata.

Etichete: