textier: Timpuri Noi '87 - Perfect

1 februarie 2007

Timpuri Noi '87 - Perfect

Sînt pe YouTube 6 filmuleţe cu Timpuri Noi din 1987, live în Club A. Mi-am manifestat efuziunea la cald printr-un comment pe YouTube, pe care îl reiau şi aici, pentru că, se ştie, redundanţa e mama comunicării:
multumesc de mii de x!
e acolo toata tineretea mea de fan tn! de groupie care mergea dupa ei nu doar la concerte, ci si la repetitii.
artan e cel care m-a indemnat sa ma fac textier, el mi-a dat primele cintece sa le fac texte, el m-a invatat cum se lucreaza cu un vocalist.
vedeti cum suna nene o trupa? acum 20 de ani? super-smanes! super-cintare!
(cine a facut filmarea? adrian valentir? un amator accidental? e un concert obisnuit in "club a" sau e o "mizansena"?)

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

si eu sunt placut surprins cat de bine putea sa sune o formatie romaneasca in anii aia (prin 80 eu aveam 3 ani, am descoperit TN la liceu, in anii 90), are un sunet usor british, the cure, totusi original, sunt super faini.

2:45 p.m.  
Blogger gabriela valentir said...

Salut prietene!
Numele meu este intr-adevar legat de viata artistica a trupei Timpuri Noi numai ca nu sunt eu autorul materialelor video de pe site-uri. Cele din concert sunt filmate de un neprofesionost, ceea ce se observa fara nici un efort. Eu am facut in Club A doua videoclipuri prin 85 cu Perfect si Cavalerul otelit, care s-au pierdut, din pacate. Cred ca o copie mai are Razvan Moldovan, suedezul.
Dupa 90 am facut pe banii mei Perfect, Becul si Emigrant U.S.A, pe care cred ca le-ai vazut pe la tvr, unde lucrez.
Ai dreptate, trupa suna extraordinar atunci si cred ca a fost singura cu text protestatar. Mi-ai dat si o idee, poate le dau drumul clipurilor pe internet. Ceea ce ma retine este faptul ca acum Timpuri Noi nu mai au aceeasi rautate si sunt debusolati de asa zisele aparitii facile de succes de pe piata muzicala. Daca apari la Teo, Meo, Cleo, la coada cu manelistii, inseamna ca ceva nu este in regula si atunci stau in banca mea.

3:03 p.m.  
Blogger matei hutopila said...

ce sunet bun in 87. cand te gandesti ca sunt evenimente unde si acum, dupa 20 de ani, nu fac fata cu sunetu.

timpuri noi e cea mai tare trupa romaneasca, alaturi de sarmalele reci si pasarea colibri. iar faptu ca aveau curaj sa cante asa ceva atunci, ii face si mai tari

hai noroc

5:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

EXTRAORDINAR !

8:07 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home