textier: Mic vs. şaorma: A.L Şerban vs. Textier

30 octombrie 2006

Mic vs. şaorma: A.L Şerban vs. Textier


(c) bb:aa:uu

... pe LiterNet în cadrul (sau mai bine zis în afara) competiţiei lui Scornelius:

http://atelier.liternet.ro/articol.php?art=3932

Alex. Leo Şerban propune să înfigem în Ţeapa lui Ghilduş un mare mititel, 100% autentic, din carne de mici originală, urmînd reţeta ca la carte etc. Eu de colo plusez (de dragul controversei): de ce nu un morman de cărnuri, din care să-şi taie tot bucureşteanul cîte o şaorma? Cum ar veni un chebab gigantic! A ieşit un schimb de e-mailuri polemic, numai bun de publicat pe LiterNet, pentru fanii lui Scornelius... şi nu numai.
Aşadar "Mic versus şaorma".
Cine învinge? Evident, cultura ;)))
Un ultim addendum care nu mi-a mai încăput în prefaţă: sîrbii, bulgarii şi pesemne şi alte neamuri de la sud numesc mititelul - kebabcik (cum ar veni, un chebab mai mic); ceea ce demonstrează înrudirea dintre cele două feluri cărnoase, în definitiv ambele variaţiuni ale frigăruii, cum spunea Radu Anton Roman (pomenit şi el pe parcursul e-pistolarului).

Etichete:

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Iar de dincolo plusez și eu: ba în Balcani li se spune Ćevapčići și sînt încă și mai mici decît ai noștri mici.

10:05 p.m.  
Anonymous Anonim said...

=))) Delicios!
Scuze pentru comentariul anapoda, dar nu m-am putut abtine!

8:22 a.m.  
Blogger textier said...

dragii mei (evharisto & blagodaria), fiţi şi voi delicioşi, fiţi şi voi balcanici şi participaţi la concursul lui scornelius, ăsta cu ţeapa! baftă.

11:33 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home