textier: Leapşa între bloggeri: mi-a dat-o Boariu...

25 octombrie 2006

Leapşa între bloggeri: mi-a dat-o Boariu...

... Eu cui i-o dau mai departe?

Blogariu a făcut un an (mulţi înainte!). Blogul, nu omul. Acesta din urmă, numitul Lucian Boariu, e un pic mai în vîrstă, dar apucăturile i-au rămas de copil. Cică să ne taguim unul pe altul. Adică un fel de leapşa între bloggeri. Tema e (wow...) branding-ul personal. Om de radio, călit în talkshow-uri şi programe cu ascultători în direct, Marele Boa are tone of voice (a făcut şi epigoni care îi imită intonaţia la microfon), are brand personality şi are slogan, pe care-l repetă la radio destul cît să-i nimereşti frecvenţa şi cu ochii-nchişi:


Boariu. Zis şi Cusurgiu

Cică să fac şi eu acuma, pentru mine însumi.
Luciene, eu n-am vechimea ta, Textier e un brand tînăr şi crud. Aşa că-ţi răspund cu mai multe variante, dintre care îi invit pe oricine să aleagă. Admit şi răspunsuri de "nici o variantă corectă", ca la examenul de şoferi. Aşadar:


1) Textier. Un tzotzo gogo
2) Textier. Prelucrez textili
3) Textier, pozi mîini
4) Textier ca textier, da' Boariu-i un boier.


Dacă îmi mai vine vreuna, o adaug. Altminteri eu, ca sloganist, sînt precum croitorul dezbrăcat.
Dar nu asta e important! Important e să dau mai departe leapşa tag-ului. Ei bine, i-o predau lui Dragoş Rouă, ex-deltaic de-al lui Boariu şi amator de jocuri inter-bloguri.
Ţine-o, Dragoşe! E rîndul tău!


Ce ne treb'e nouă:
un slogan la Rouă!

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

multzam ;)
mie personal imi place varianta 2.

11:08 a.m.  
Anonymous Anonim said...

mi-as da si eu cu parearea, dar risc sa par... antipatic. asa, las doar un semn al trecerii mele pe aici.

11:36 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home