textier: M-a "pivotat" Scrintin

28 martie 2007

M-a "pivotat" Scrintin

Ultima contagiune online e leapşa pe chestionarul lui Pivot: sînt întrebările pe care Legendarul li le punea invitaţilor la sfîrşit de Bouillon de culture.
Mi-am luat-o de la Scrintin şi i-am răspuns cu bulion de sinceritate:
1) Vorba preferată:
Pronumele "ea".
2) Vorba nesuferită:
"Ţi-am zis eu?!"
3) Drogul favorit:
Pocnitul băşicilor de la plasticul antişoc.
4) Zgomotul, sunetul preferat:
Rîsul lui fi-miu.
5) Zgomotul, sunetul nesuferit:
Alarmele cu 10 melodii.
6) Înjurătura sau blasfemia recurentă:
Sictir.
7) Pe cine punem pe viitoarea bancnotă?
Cum pe cine? Pe viitorul guvernator al Băncii Naţionale.
8) Meseria pe care n-aţi fi vrut să o faceţi:
Într-o vreme am fost numit Creative Strategist într-o multinaţională şi stăteam toată ziua în şedinţe lungi şi penibile.
9) Planta, arborele sau dihania în care v-aţi reîncarna:
Yeti.
10) Presupunând că Dumnezeu există, ce v-ar spune după moarte?
Bwahahahaha...
Au suivant... care cin' să fie?... Teo şi Criz! Sînt curios ce-mi ziceţi.

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

presupunand ca Yeti....

Bwahahahaha..:))

multumesc ca ai raspuns

7:42 p.m.  
Blogger Alexandru Zaharia said...

aia cu D-zeu m-a amuzat tare! la punctul 5, insa, sunt in total dezacord cu tine (desi respect optiunea liber exprimata la tine e-acasa); zgomotul bormasinelor chinuite de vecini binevoitori e de departe cel mai nesuferit zgomot. "parerea mea"

11:27 p.m.  
Blogger textier said...

alex: sa inteleg ca ai alarma cu 10 melodii?:)

10:24 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home