textier: Mîndruţă îi scrie lui Valentin Ceauşescu...

15 decembrie 2006

Mîndruţă îi scrie lui Valentin Ceauşescu...


(c) Bükreş

... în privinţa pretenţiilor acestuia din urmă faţă de operatorul telecom Zapp care chipurile ar fi exploatat abuziv imaginea lui Ceauşescu senior (no hyphenation):

Scrisoare deschisa domnului Valentin Ceausescu

Stimate domn,
am urmarit cu mare atentie spotul Zapp in care tatal dumneavoastra rosteste citeva replici. Dati-mi voie sa va spun ca e prima oara cind il ascult cu adevarat, desi am 40 de ani - deci minim 20 am trait expus la mesajele dumnealui.
Dom’le, nu e rau! Atitudinea corporala e buna, dinamica si frazarea sunt ok. Mesajul e deasemeni puternic si convingator. Pur si simplu ABIA ACUM l-am inteles!…
In aceste conditii, pe bune, aveti de plata la Zapp! Daca nu erau ei, nimeni nu l-ar fi ascultat vreodata pe tatal dumneavoastra, cu atentia pe care o merita.
Traiasca si infloreasca deci!
Cu intreaga pretuire,
Lucian Mindruta,
fost membru UTC, PCR, UTLM, PTAP, ETC

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

aveam mai multe pretentii de la unul ca tine...imiinchipuiam ca esti un om cu f mult bun simt...deziluzie!!!!!!!

9:08 a.m.  
Anonymous JJ said...

jenant domnule mandruta....sub nivelul dumneavoastra....

2:26 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home