textier: Tnuva Milk

30 august 2007

Tnuva Milk

Ştiu cîteva zeci de publicitari români (toţi geniali) care ar reproşa că "hmmm... prea e la prima mînă".

Related links:
Nou în magazine: lapte matern şi lichid amniotic
Danone interesează

Etichete:

6 Comments:

Anonymous vlad said...

pai si nu e?

2:53 a.m.  
Blogger textier said...

de fapt, nu e.
e mai greu sa faci lucruri simple (mai bine zis usor de receptat).
efortul de codificare e mai mare atunci cind i se adauga respectul pt. destinatar.
am vrut sa scot in evidenta o prejudecata a publicitarului roman (facind leg. si cu spotul de la noi). as vrea sa primesc cite 1$ pt. fiecare data cind am auzit-o pe asta cu "prima mina" in 13 ani de advertising.

12:24 p.m.  
Anonymous krossfire said...

In Romania avem cateva staruri ale copyrwritingului si vreo 50 de agentii care mustesc de genii pustii.

Nu ma incanta reclama dar parca tot e mai bine decat ''Tedi are pentru tine, fructe, morcovi, vitamine..''

De-aia am ales PR-ul :D

9:03 p.m.  
Blogger textier said...

krossfire: reclama la tedi e o f. buna reclama pt. copii cu un cintecel simplu si memorabil.
brand character-ul tedi (kubus in polona = ursulet, in romana ar fi mers un martinel) e f. izbutit.
de citiva ani, alde romanache tot incearca sa plaseze pe piata sucuri pasteurizate cu morcov + alte fructe, la calitate si pret comparabile cu tedi... dar alte mascote. am vazut (si cumparat pt. fi-miu) si varianta cu iepuras (de la raureni parca) si pe cea cu bobc de rata (un producator din satu mare). nu au reusit sa-l detroneze pe tedi: gustul fiind aproximat destul de bine, am dedus ca motivul e in primul rind simpatia brand-ului.
bafta in pr! vezi ca acolo nu scapi de intelegerea target-ului. dimpotriva, ai nevoie de mai mult tact, de mai mult respect in relatiile nemijlocite cu el.

10:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

http://www.jurnalul.ro/articole/101144/firesc-despre-brand

2:33 p.m.  
Blogger textier said...

@anonim: lol

3:53 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home