textier: Cine n-are ce face şi vrea...

22 mai 2006

Cine n-are ce face şi vrea...



... să citească mai mult textier o poate face de cîteva zile şi pe blogul HotNews-ului, unde semnez cu numele meu, Florin Dumitrescu. Aici e vorba să împart cu analistul media Iulian Comanescu o rubrică numită Mass-miezuri, în continuarea column-urilor mele mai vechi din Dilema anilor '90 şi LiterNet.
Dacă Iulian ia la puricat presa, eu ar trebui să mă ocup de partea de comunicare comercială şi atitudine de consum. Ceea ce face diferenţa, în ce mă priveşte, faţă de restul întreprinderilor de profil (tot mai dese în ultima vreme) este atenţia acordată specificului românesc, tradiţional, folcloric, al publicităţii, percepută în alte instanţe mai ales sub poleiala sa occidentală. Da, e o obsesie mai veche a subsemnatului, care n-ar împinge mai departe această cutie zornăitoare dacă n-ar şti că există amatori pentru un atare tip de analiză... Acestor vechi prieteni le mulţumesc pentru susţinere şi le promit noi revelaţii.
Încep noua serie a Mass-miezurilor de la HotNewsBlog cu un serial dedicat Visului Imaginaţiei, un adevărat lanţ de magazine second-hand care tinde să devină un fenomen social. Deocamdată las să vorbească mai mult link-urile, pozele şi comentatorii (unii dintre ei cu intervenţii preţioase), amînînd încă un pic analiza - vorba filmului - finală.

4 Comments:

Blogger Alex Brie said...

Felicitari; inca un rss de adaugat in reader... :)

7:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Imi place blogul, dar tot nu trec la Hotnews :P

12:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

10:19 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

5:48 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home