textier: Profeţii pe tema prostiei: bloggerii mă confirmă

14 iunie 2007

Profeţii pe tema prostiei: bloggerii mă confirmă

Sarmalele Reci - Ţara te vrea prost


Dacă ar fi fost doar un caz izolat, n-aş fi zis nimic.
Dar cînd văd că mai mulţi bloggeri români citează în ultima vreme versurile lui mandea despre prostie, nu pot decît să mă gîndesc - încă o dată, pentru a cîta oară - că am izbutit s-o dau profetic în ţara mea.
... Care ţară, nu-i aşa, te vrea prost...

- şi la Bucurenci, care propune o alternativă;
- şi la Meda, care dă vina pe TV;
- şi la Hoţul de suflete, care se luptă cu întreg sistemul.
- Dintre toţi, Florin Petraru ne face onoarea (Sarmalelor
şi mie, textierul) să citeze sursa. Era şi cazul: tizul meu e atît de convins de adevărul sloganului-refren, încît îşi numeşte ca atare one-post-blogul iniţiat într-un moment de nervi naţionali (nici nu ştiu ce să-i urez: cît mai multe însemnări pe blog sau, mai bine, cît mai puţine motive de a le face).

Sarmalele Reci - Prostia la putere


Pe de altă parte, Prostia la putere este de ceva timp...
- un label foarte activ în blogul lui Bănăţeanu.
Asta numai aşa, în ultimele două luni, şi monitorizînd exclusiv blogurile.
Două cîntece aşadar: dar ambele hituri eterne, vorba Radioului Romantic...
Vor reedita Sarmalele cele două evergreen-uri într-o haină sonoră mai actualizată, la solicitarea mai tinerilor fani? Răspunsul - spre toamnă...

Etichete:

1 Comments:

Blogger BĂNĂŢEANU said...

Hai ca am ajuns si la tine. Am vazut postul asta. Uite ca nu m-am gandit la melodia celor de la Sarmalele Reci (prostia la putere) desi asta ar fi trebuit sa fie imnul din posturile mele. In schimb le-am servit Cantec pentru mama lor-Victor Socaciu. La reauzire !

7:57 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home