textier: Direcţia 5 - Şi ce dacă

10 ianuarie 2007

Direcţia 5 - Şi ce dacă

Am compus textul ăsta acum un an. Cîntecul a fost unul dintre hiturile lui 2006. Cînd i-am dat textul lui Marian Ionescu, compozitorul piesei, l-am prevenit:
- Desigur ştii, mai are Voltaj acuma un cîntec de mare succes, "Şi ce"...
Dacă el voia să nu semene, aş fi schimbat tot. La care Marian, care a avut de la început încredere în text:
- Da,... şi ce dacă?
Dedic această postare amicului meu din Bruxelles care îmi caută filiaţii în chanson-ul belgian. Recunosc, am vrut să dau şi eu un "Quand on n'a que l'amour". Dar, cînd nu ai talentul lui Brel, ci doar veleitatea lui Dumitrescu, merge şi un "N-am avere decît iubirea / n-am ambiţii decît fericirea" (hai, şi voi să v-aud)...

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Super frumos!
E unul dintre cantecele care iti plac la fel de mult si in timp.

2:13 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home